برند ایوولی معمولاً برای کولرهای خود از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 بهره می‌برد. از آنجایی که از سال 2012 استفاده از گاز R22 به دلیل اثرات تخریبی که بر محیط‌ زیست و لایه اوزون دارد در کشورهای توسعه‌یافته ممنوع شده است، این کمپانی برای کولر پرتابل خود از گاز R410 استفاده می‌کند که مزایای بسیار زیادی دارد.این گاز دارای نقطه جوش 51 درجه سانتیگراد زیر صفر است که تفاوتی 10 درجه‌ای با گاز R22 دارد، بنابراین بازدهی بسیار بالاتری دارد و با ODP سازگارتر است.گاز R410 در جذب و آزادسازی گرما بهتر از تمام گازهای مبرد دیگر عمل می‌کند .کمپرسور سیستم‌های سرمایشی که از این گاز استفاده می‌کنند خنک‌تر کار می‌کنند و ریسک خراب شدن آن‌ها نیز کاهش می‌یابد .گاز R410 نیاز به شارژ کمتری در مقایسه با دیگر گازها دارد .استفاده از این گاز باعث عملکرد بهتر کولر می‌شود و طول عمر آن را افزایش می‌دهد.

قدرت کولر گازی ایوولی پرتابل

همان‌طور که گفته شد محصولات ایوولی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که باعث محبوبیت و فروش بالای آن‌ها شده است اما کولر گازی پرتابل سرمایش و گرمایش قابل‌حمل ایوولی سری EVPR دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است. این کولر دارای طراحی بسیار زیبایی است همچنین وزن پایین آن (18 کیلوگرم) باعث شده است که استفاده و جابه‌جایی آن بسیار راحت باشد.

با توجه به نوع کمپرسور (روتاری)، کیفیت ساخت و گاز مبرد (گاز R410) دارای مصرف انرژی بسیار مناسب است و برچسب انرژی رده A آن گویای این ادعا است. این کولر هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایشی دارد که برای فصول مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. گنجاندن موتور کوچک از نوع روتاری که بتواند حجم تا 40 متر را تامین کند نشان از قدرت بالای موتور دارد که این امر خودش جای تمجید دارد.

تکنولوژی یونیزر در کولر پرتابل ایوولی

این کولر با جدیدترین تکنولوژی‌ یونیزر (Ionizer) و با استفاده از فیلترهای ویتامین C، آنتی باکتریال و ضد میکروب می‌تواند به راحتی و در چندین مرحله هوای محیط را از انواع آلودگی‌ها و میکروب‌ها تمیز کند و هوا و اکسیژن بسیار سالمی را به محیط تزریق کند. این تکنولوژی هم در راستای این امر طراحی شده است. چون کسانی که در معرض این هوا قرار می گیرند هم افراد پیر هستند و هم افراد خردسال و کودک. ممکن است که این افراد به عوامل و ذرات آلرژی زای موجود در هوا حساسیت داشته باشند. بنابراین ایوولی با تعبیه این تکنولوژی به داد آنها رسیده است.

رادیاتور طلایی

تکنولوژی پره‌های ضد فرسایشی (Gold Fin) نیز باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ‌زدگی شده است . کولر پرتابل و قابل‌حمل ایوولی همچنین دارای تکنولوژی Auto Restart است. این ویژگی در کولر گازی‌ها باعث می‌شود زمانی که برق قطع شود، به صورت خودکار بعد از اتصال دوباره برق، کولر مجدداً با تنظیماتی که قبلاً انجام شده است، شروع به کار و خنک کردن محیط کند.

ذخیره سازی انرژی در کولر ایوولی پرتابل

کولر پرتابل ایوولی همچنین از تکنولوژی Power Saving استفاده می‌کند هدف آن استفاده مؤثر و اقتصادی از انرژی است و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق می‌شود و می‌تواند تا 60 درصد آن را کاهش دهد. همچنین طراحی بدنه و یونیت این کولر به‌گونه‌ای است که شبکه‌های آن قابلیت توزیع جریان هوا در هر 4 جهت مختلف را دارند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن و به صورت مشابه و یکسان کل محیط تحت پوشش خود را خنک کند.