کولر های برند ایوولی

کولرهای ایوولی از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 بهره می برند که کولرهای با گاز R410 طرفداران و مشتریان بیشتری و همچنین قیمت بالاتری هم دارند.

با اشاره به این موضوع که گاز R22 توان و قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد، اما به دلیل آسیب رساندن به محیط زیست و همچنین لایه اوزن، و امکان دارد در زمان گازگیری کولر با مشکل رو به رو شود.

اما با گذشت زمان و پیشرفتی که هر روزه شاهد آن هستیم گاز R410 جایگزین گاز R22 در بیشتر مدل ها شده است و کولر هایی که از گاز R410 استفاده می کنند میزان مصرف برق کمتری دارند به همین دلیل در پرداخت هزینه های مصرفی برای خریداران این مدل از کولر گازی بسیار مقرون به صرفه می باشد و به علاوه کمپرسور R410 بسیار راحت تر از R22 کار می کند که باعث می شود به دلیل Over Heat ریسک خراب شدن آن کاهش یابد.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ایوولى مدل EVCIS-18K ویژگی کارکرد یا بهتر است بگوییم قابلیت هوادهی به صورت گرم و سرد را دارد و با استفاده از یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف روتاری با میزان ظرفیت ۱۸۰۰۰ BTU و گاز مبرد R410 جهت خنک کردن فضایی با متراژ مشخصی طراحی شده است.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ایوولى مدل EVCIS-18K ساخت کشور چین می باشد و دارای مصرف انرژی A می باشد و همچنین قابلیت پخش و انتشار جریان هوا به ۴ نقطه مختلف در داخل اتاق را دارد.

یکی از مشخصه های جالب کولر های ایوولی این می باشد که دارای WIFI هستند و با گوشی های هوشمند می توانید آن ها را کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های کولر ایوولی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ناحیه عملکرد T1

مجهز به تایمر ۲۴ ساعته

دارای فیلتر گرد و خاک